2018. godina zdravih odluka

Novu godinu smo dočekali, novogodišnje odluke donijeli. No, pravo je pitanje kako ih se pridržavati tokom cijele godine? Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da zadržite pozitivan stav i ostanete ustrajni u provođenju zacrtanih odluka koje će dugoročno goditi vašem zdravlju.

Pokrenite se!

Većina nas tijekom zimskih mjeseci ima potrebnu hibernirati. Ideja o izležavanju uz topli napitak i poneku dobru seriju zvuči jako primamljivo. Međutim, imajte na umu da je ljudski organizam stvoren za kretanje. Ako ne volite boraviti na hladnoći, aktivni možete biti i u zatvorenom prostoru. Isprobajte jogu, pilates ili se pokrenite plešući po vlastitom dnevnom boravku. Upotrijebite maštu i pokušajte u svakodnevnu rutinu uvesti 30-minutno kretanje!

Ne zaboravite piti vodu!

Iako o važnosti hidracije znaju već i ptice na grani, nije na odmet ponoviti još jednom: dovoljan unos vode važan je za brojne aspekte cjelokupnog zdravlja. Upravo zahvaljujući vodi, naš organizam funkcionira normalno. Dobra je vijest da samo dvije čaše vode prije obroka pomažu u kontroli tj. smanjenju apetita pa će i novogodišnja odluka usmjerena na gubitak kilograma biti lakše održiva.

Zadržite pozitivan stav!

Iako je tijekom trnovitog životnog perioda ponekad teško „nabaciti“ osmijeh na lice, stručnjaci uvjeravaju kako nam upravo on može pomoći da se osjećamo bolje. Naime, sam čin osmjehivanja oslobađa endorfine, hormone koji mogu proizvesti osjećaj euforije. S druge strane, negativan način razmišljanja može utjecati na vaše zdravlje jedino negativno pa je pravi trenutak da nabacite ružičaste naočale! 🙂

Dopustite organizmu da se odmori!

Iako nama, odraslim osobama, ne treba ukazivati da je vrijeme za odlazak na spavanje, ponekad i mi znamo uskratiti organizmu neophodne sate odmora. A upravo je spavanje proces tijekom kojeg se naše tijelo i naš um resetiraju. Ovaj proces doprinosi oporavku srca i krvnih žila te otpušta štetne tvari iz mozga. Istraživanja su pokazala da količina potrebnog sna varira od osobe do osobe. Međutim, prosječno idealno vrijeme spavanja koje odgovara gotovo svakom organizmu se kreće između 7 i 9 sati. Ako se tijekom dana osjećate iscrpljeno, pokušajte ranije odlaziti na počinak.

Obogatite prehranu zdravim namirnicama!

Blagdansko prejedanje je srećom iza nas. Neka vaš ovogodišnji cilj bude posvećen izbjegavanju namirnica koje štete organizmu i zdravlju. Zaslađene sokove zamijenite svježe cijeđenim verzijama, čajevima ili vodom. Umjesto prženih krumpirića izaberite povrće. Tjesteninu i ostale proizvode od bijelog brašna zamijenite zdravim izvorima ugljikohidrata kao što su kvinoja, kus-kus ili bulgur.

Isprobajte nešto novo!

Iako zvuči kao klišej, neka fraza „nikad nije kasno za isprobati nove stvari, upoznati nove ljude, otputovati u nepoznate krajeve“ – bude vaš ovogodišnji moto.
Život je prekratak da bismo se suzdržavali od uživanja u novim stvarima. Upišite tečaj plesa, slikanja ili fotografiranja, upišite neki novi strani jezik. Što god to bilo – uživajte!

Isprobajte i Osteo Bi-Flex®, za normalnu pokretljivost zglobova

Osteo Bi-Flex® se preporučuje za zdravlje zglobova, hrskavice i kostiju jer sadrži 5-LOXIN Advanced™ – visokopotentni ekstrakt smole indijskog tamjanovca (Boswellia serrata) koji doprinosi održavanju normalnih zglobova i njihove pokretljivosti, glukozamin, kondroitin i hijaluronsku kiselinu koji se prirodno nalaze u zglobovima, vitamin C koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju hrskavice i kostiju te mangan koji doprinosi normalnom stvaranju vezivnog tkiva.

© Osteo Bi-Flex. Sva prava pridržana 2018.

Produkcija: Jedinica i nula